Informacja o naborze

Stanowisko: Główny Księgowy

Liczba lub wymiar etatu: 1 etat.

Miejsce wykonywania pracy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gubinie – praca biurowa

Czas pracy: 40g/tygodniowo

Wynagrodzenie:  9.000,00 zł brutto miesięcznie.

Zatrudnienie od: wrzesień/październik

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony

Oferujemy:

  1. premie uznaniowe,
  2. pokrycie kosztów wypoczynku pracownika – „wczasy pod gruszą”,
  3. rozwój zawodowy w ramach funduszu szkoleniowego,
  4. możliwość dołączenia do dobrowolnego ubezpieczenia grupowego,
  5. stabilne zatrudnienie,
  6. stałe godziny pracy,
  7. niezbędne narzędzia pracy.

 

Wymagania niezbędne (konieczne):

  1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna  i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
  2. umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,
  3. biegła znajomość zagadnień finansowo – księgowych z preferencją obowiązujących w spółdzielniach mieszkaniowych;
  4. biegła znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego.
  5. umiejętność zarządzania pracą zespołową,
  6. samodzielność, dokładność, odpowiedzialność,
  7. dobra organizacja pracy,
  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  9. umiejętność kierowania zespołem, organizacji czasu pracy własnej i innych,
  10. zaangażowanie i umiejętność pracy pod presją czasu,
  11. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  12. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  13. duża inicjatywa oraz samodzielność w planowaniu i realizacji zadań,
  14. znajomość Prawa spółdzielczego, Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych oraz zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych,
  15. gotowość do objęcia funkcji członka Zarządu. (dodatek funkcyjny)

 

 

Mile widziane:

  1. znajomość zagadnień z zakresu księgowości spółdzielni mieszkaniowej oraz wspólnot mieszkaniowych,
  2. znajomość lub gotowość nauczenia się programu SOL SYSTEM
  3. umiejętność formułowania pism urzędowych,
  4. komunikatywność oraz zdolność do pracy w zespole,

Zakres zadań na stanowisku:

  1. dekretowanie i wprowadzanie danych z dokumentów księgowych do systemu księgowego,
  2. nadzór nad zgodnym z polityką Spółdzielni prowadzeniem dokumentacji księgowej,
  3. kontrola nad gospodarowaniem funduszami prowadzonymi przez Spółdzielnię,
  4. sporządzanie list płac osobowych i bezosobowych,
  5. naliczanie, potrącanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie w terminie odpowiednich deklaracji i informacji – miesięcznych i rocznych,
  6. kontrola stanu rozrachunków z kontrahentami oraz terminowego regulowania zobowiązań i należności,
  7. prowadzenie rejestrów w zakresie podatku VAT, comiesięczne sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie podatku VAT,
  8. naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie deklaracji CIT-8,
  9. tworzenie rocznego bilansu i rachunku zysków i strat
  10. sporządzanie okresowej inwentaryzacji majątku Spółdzielni,
  11. obsługa Spółdzielni w zakresie zgłaszania zmian do  US oraz GUS,
  12. współtworzenie rocznych planów gospodarczo – finansowych Spółdzielni oraz sporządzanie analiz z kwartalnego wykonania planu,
  13. prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Spółdzielnię,
  14. prowadzenie ewidencji majątku trwałego, naliczanie amortyzacji i umorzenia zgodnie z zakładowym planem kont i obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
  15. sprawdzanie pod względem formalnym  i rachunkowym spisów inwentaryzacyjnych oraz ich rozliczanie, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych.

 

Wymagane dokumenty:

  1. CV,
  2. Dokumenty potwierdzające wykształcenie, oczekiwane doświadczenie i kompetencje.

Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail: biuro@smgubin.pl

 

lub składać osobiście w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej w Gubinie przy ul. Westerplatte 10E/2 w terminie do dnia: 29.08.2025r.

W razie pytań lub niejasności można kontaktować się pod numerem: +48 698 032 513.